I wouldn't wanna have it any other way

I am addicted and I just can't get enough,

Ciao, har precis kommit ur duschen och borde egentligen ta något att äta eftersom jag inte hann med middag men är för lat! Fysikprovet gick väll helt okej sku jag tro, hoppas hoppas! slutade 3 och for hem och kollade på PP, usch vad bra det är! Kollade lite på Top Model innan jag somnade i soffan, hann sova ca en timme innan mammsen kom hem och väckte mig, for på träning och nu sitter jag här, ska väll plugga på finskaprovet som vi har imorgon, göra veckoläxor, äta, kolla på PP och avlida innan jag somnar. Ska försöka hinna med allt också, men nej dags att börja nu om jag nånsin ska bli klar! Slänger kanske in något inlägg senare, om jag överlever, laater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0