jag är inte rasist men jag tycker inte om svarta, men jag tycker om färgade (godisar)"

godkväll! har precis kommit ut ur duschen, dagens tredje för min del :) har varit en mycket trevlig dag idag må jag säga! :D först solat typ hela dagen och varit med antonia en stund och pratat och solat mera och så, sen fixa lite och till Ida med Oksman och busat, lagat nudlar och chillat, sen for vi till stenkrossen och dit kom även, sara, cia, emma, alva, josefin, ulrike, pernilla & malin l. Det var mycket trevligt, vi grillade korv, lyssnade på musik, kollade på solnedgången, pratade och hade det trevligt! Har dock inte bilder men snor väll någon från Pernilla eller sara eller något sen! :) Nu blir de att se på tv eller sova tidigt! Hoppas ni har haft en mycket trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0