turn it up

YelÅåå, dagen har varit heeeeeeeelt okej, började nio men vaknade 7 och somnade om igen, steg upp, moppa till skolan och såå, hade matte och fick veta att vi har läxa 22 till nästa fredag och inte denna, USCH! jag som satt och dampa på den igår,, aja behöver bara göra 2 uppgifter nästa vecka då, hade svenska och fick ut våra ordkunskapstest, 1 fel, rätt så nöjd.. sen 1-3 så satt jag i juryn till Bmans film typ, sen heeem och nu har vi skruvat isär min älskade moppe :( Stackars mig, hur ska jag klara mig??! Är troligtvis vatten i tanken så de är de som gör att den seppar, men om de inte är de så får jag nog något utbrott. Men i alla fall fredag idag och ska vara med Oxtand ikväll, kanske laga munkar, hihi men nej nu Private Practice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0