lightning crashes

halllllåååå! sitter i sängen och borde egentligen göra läxor meeeeen aa, ska på träning om ca 2 timmar och såå, kom försent till skolan imorse också, som vanligt typ hehe, men kunde inte sova inatt pga katten som hoppade upp i mitt ansikte 24/7, försökte hålla mig vaken i skolan sen vilket var ganska svårt men gick ändå rätt så snabbt, hade gymnastik mellan 1 och 3 så de var niice, spelade fotboll först, gud vad man längtar tillbaka till det! Gjorde även 2 mål tror jag att de var :D men i alla fall, lägger upp några bilder från igår när jag var och fotograferade lite med Antonia i det vackra vädret. :)

lightning crashes




sötantonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0