uuuunderbart väder!

hej hallå! sitter ute i solen och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli mera så jag kan åka på träning. Har precis lagat köttbullspyttipanna till middag och har även varit en sväng till staden och lämnat av kladdkaka till "tvillingarna och Johnny"! hehe, men jo ikväll blir de ju då träning och sen sova tidigt, eller försöka i alla fall. Tänkte beställa klipptid snart också men kan inte bestämma mig om jag ska ha mittbena eller sidobena, I-landsproblem? Men förresten skrev mitt sista "kickiprov" idag som var religionsprovet, gick nog ganska bra i det också så nu hoppas vi på höjning! ;) haha men nej nu sola lite!

Kommentarer
Postat av: Fanny

ååh, den var helt underbar god! hihih :)

2011-04-19 @ 19:54:37
URL: http://fannyliindfors.blogg.se/
Postat av: tazmin

vad bra! :D

2011-04-20 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0