full fart!

tjotjo, sitter och vilar mig lite innan kvällens fysträning. Lat som man är har jag inte orkat updatera här, eller lat och lat, försöker väl ta vara på de sista dagarna som finns kvar av sommarlovet! Har inte alls hunnit med allt som jag hade tänkt, men så är de alltid. Men roligt sommarlov har det ändå varit! :) Igårkväll var jag till Hanna en stund och snackade lite med henne och så och sen for jag vidare till Fanny, sjukt länge sen man träffade henne så de var trevligt! :) Kom hem ganska tidigt ändå och somnade vid 12-1 tiden. Sov till 1 idag, alltså ca 12 timmar! Sjuuuuuuuuuukt! Sen skulle jag egentligen vara med Oksman men de funkade inte i alla fall så for till Backeberg och sprang intervaller med Alva och nu är jag hemma igen och ska alldeles just fara på fysträning, hurtbullen själv, heh.. Ikväll blir det kulturnatten och kolla på dans och sedan gin rummy med mina speltanter. Lång inlägg, sorriii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0