tröttötötötöttt

Bloggen är väl inte sådär jätterolig att läsa gissar jag? Är så förbannat trött och är upptagen med skola så hinner/orkar inte uppdatera så ofta, men ska försöka skärpa mig och finna ork! :) Mina dagar ser i alla fall ganska likadana ut för tillfället, är i skolan på dagarna och spelar gin rummy på kvällarna.. Hur som hellst, jag klagar inte! :) Skön dag i skolan idag! Började halv 10 och hade svenska, efter de håltimme då jag satt ute i solen med Jeremiah och chillade, sen franska och infotimme och sen sluta! Ikväll skall jag vara med Hanna, men nu ta itu med läxorna som jag har tills på fredag så jag slipper göra dom imorgon på min födelsedag! ;) HA DE BÄST :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0