14:e December 2011

Hej där, kom hem för en stund sen och sitter för tillfället i sängen och ska göra mina läxor så att jag kan "njuta" av resten av dagen sedan. Började 8 och slutade 20 över 2. Kände för att bryta ihop påväg till skolan imorse och ungefär hela dagen idag, även fast jag inte hade så jobbig dag men bara för att jag är så jäkla trött nu och vill ha jullov! Fick en liten tröst på svenskan av Linnea som berättade att vi inte går i skola på torsdag nästa vecka och då slog det mig att det är MINDRE än en vecka till jullov! Så ska försöka hålla ut nu de här sista dagarna. :) Efter skolan for jag via stan en sväng och köpte plast till min iPhone innan jag for hem och började pilla med det. Tog sin lilla stund och sen efter det bosatte jag mig här i sängen. Nu ska jag ta tag i läxorna eftersom jag fortfarande inte får träna och efter det kanske det blir något avsnitt av någon serie. Sen ikväll kommer J hit och vi kanske lagar glöggfudge eller något annat julgodis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0