Chillkväll

Shuu! For till Jonna en sväng igår och sen påväg hem for jag o j via Hanna. Idag har jag varit på stan och köpt lite inför nyår, bland annat en earcuff. Sen har jag fixat klänningen så att jag kan ha den imorgon. Ansiktsmask och fixa naglarna har jag också hunnit med, och varit med Josefin och Jeremiah nu också. Nu ska fortsätta ta de lugnt och se någon film med söt och sedan sova! Imorgon är det nyår, kommer äta middag hos Alva med några tjejer och sedan får vi se vart det bär av! :) GOTT NYTT ÅR!

Kände för lite botox vilket senare ledde till att jag började fjälla... :/


Kommentarer
Postat av: Antonia

vii måst träffas vid raketerna sen.. :) puss!

2011-12-30 @ 23:55:49
URL: http://aantoniaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0