Dan före dan före dopparedan!

Hallådäääär, uppdateringen idag är verkligen inte "något att hänga i granen" må jag säga! Har i alla fall haft fullt upp idag igen. Vaknade hos mig vid 12 tiden kanske, steg upp och lagade mackor med o'boy. Sedan for vi till stan en sväng, bland annat till Emmaus där jag hittade en glittrig mellanlång kjol. Efter det drog vi iväg till han och städade och kollade på film, Alice in Wonderland. Hade inte sett den förr så. Har för den delen inte sett hela än haha eftersom vi inte hann. For hem, lagade middag och plockade undan från bordet och började småstäda lite och tände massa ljus så att det skulle bli mysigt. Efter det plockade jag fram kjolen och började klippa och sy i den. Ska alltså bli min nyårsklänning, om den blir fin och jag vågar ha den (/inte hittar någon annan hehe) Sedan kom Josse, Ulli och Alva också hit. Vi har bara suttit och pratat och dansat till alla möjliga låtar och haft det trevligt. Snart kommer Jerre hit och sover också. Ska även fixa det sista på klänningen. :) Långt och roddigt inlägg, here you go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0