fläskläpp, serier och storm!

Hej hopp, sitter i sängen med min fläskläpp som jag lyckades skaffa mig på fysen. Hur lyckades jag skaffa en fläskläpp på fysen(???!) undrar ni då. Jo, klumpig som jag är så kan jag tydligen inte fånga en medicinboll, så först fick jag den på kindbenet och en liten stund senare så fick jag den mitt på överläppen. Ganska smidigt ändå måste jag ju få säga! :) Hur som helst så syns det inte så mycket ändå så de gör inte så mycket och för övrigt så gick fysen ganska bra ändå. Nu tänker jag krypa ner under täcket i min nybäddade säng och se på pretty little liars, Elsas värld, 90210 och modern family innan jag somnar till ljudet av plåttaket som smäller pga vinden/STORMEN (typ). Blåser riktigt ordentligt just nu! Börjar halv tio med gymnastik imorgon så är nog riktigt skönt det!

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså sorry, märkte ingenting jag!! :')

2011-12-01 @ 21:27:50
URL: http://idawiklof.blogg.se/
Postat av: Tazmin

haha nej det är lugnt! Jag tror att jag var lite för trött bara och fokusen var inte helt på topp. :)

2011-12-02 @ 08:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0