Förkylning, volleyboll and a hell lot of fun!

Rubriken står för min dag igår! Var verkligen inte i skick för att fara på bortamatch igår men är man lika envis som jag så åker man ändå. Kanske inte det smartaste när det resulterar i att man stannar hemma från skolan idag men, skönt att vila måste jag ju säga, och hade riktigt roligt igår så, why not? ;) Vi spelade bra men tyvärr räckte det inte till. I bilen påväg hem blev det många bilder på sovande personer och såklart mycket skratt. Kom hem vid halv tolv och dog lite smått. Med andra ord en mycket lyckad resa. Idag ska jag ta tag i mina läxor och det som jag missar i skolan idag och sen bara sitta och kolla på film, gå ut med hunden och äta mat! Skulle kunna skippa pluggdelen och min dag skulle vara perfekt! Jaja, tror Jeremiah kommer hit en stund också och hälsar på sen. Skriver senare! LaaaaterzZzZzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0