Fortsättning

Hehe var alltså inte meningen att publicera.. Men här kommer fortsättningen i alla fall.
Satt alltså i baltichallen med Okstand och kollade på futsal och vräkte i oss godis, sen kom en massa andra folk och satte sig med oss. For till Hanna vid 10-tiden kanske och sedan vid 12 for jag och Jeremiah hem till honom och sov. Vaknade vid 8 men orkade inte komma med till baltic då så sov vidare. Väcktes igen vid 10, steg upp, klädde på mig, sminka mig i bilen (något av de värsta som finns haha!) och foten och kollade futsal. Nu ligger jag i jerres säng och väntar på att han ska duscha klart och sedan far vi till stan en sväng och försöker hitta julklappar och sedan tillbaka till baltic. Kvällen kommer förmodligen spenderas med några tjejer någonstans. Får se lite! Men uppdaterar senare, hejsvejs!

Lite bilder från olika tillfällen igår! Haha Sara är så sööt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0