pLuGgPlUgGpLuGg

Hoppla hej! Idag har jag varit i skolan, som vanligt.. Hade ingen franska pga (tack vare!!) att läraren var sjuk så hade håltimme istället. Passade på att dra ner till stan med Ulrike och kolla på ett par skor som förhoppningsvis kommer att bli mina imorgon kanske. :D Slutade 20 över 2, for hem till Jeremiah en stund och sen på träning. Fick min träningsdräkt idag också, niiice. Klockan 6, efter träningen for jag hem och gick i duschen och åt, nu sitter jag i min säng. Ska alldeles just ta och plocka upp lite i rummet och sedan sätta igång med pluggandet. Har en massa känns det som och sedan har jag geografiomskrivning imorgon. Bara för att liksom! Inte så trevligt kan jag säga! Dags att sätta igång bara.. Hejssvejs
nya överdragströjan/jackan... hata cam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0