Vinterns första snö!

Hallå där, hade en riktigt fin kväll hos Linnea igår! For efter skolan och åt pizza med klassen och sedan till Linnea då där vi var hela kvällen och satt och pratade, åt pepparkakor och drack glögg och julmust. Vid 12-tiden när de flesta hade dragit så satt jag, Alva, Isac, Vincent, Linnea, Frida, Alina och Fanny kvar och pratade och så och sen lekte lite "jag har aldrig" haha, riktigt kul! :) Sen vid 1 kom Jeremiah dit en stund och sedan for vi hem till han och sov. Somna lite över 2 och vaknade vid 1 idag. Idag måste jag plugga och sen kanske jag och J lagar lite julgodis också, snöade igårkväll så har fått ännu mera julkänslor nu. Ska alldeles just lägga på lite julmusik också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0