träningarrrrr

heeelluuu, hann inte uppdatera igår, hade fullt upp hela dagen. Vaknade av alarmet vid 9 tiden och steg upp och åt frukost, kvart i tio ungefär kom Tara och plockade upp mig, for till vikingahallen och hade träning till 12, for hem och duschade, melissa kom också med min laddare som jag hade glömt när jag sov där. fixade mig och for till stan där jag skulle ha träffat Saga men hon kunde inte så var med Melissa och Anna istället. Vi åt på Nikolaj och sen tog jag 10 över 3 bussen hem igen. bytte om till träningskläder igen och fick återigen skjuts av Tara. Tränade till 6 och for hem, duschade, fixade mig och sen for jag med Alva till Ida där det var andra trevliga flickor också, for och köpte massa skit så vi tjockade oss sen hehe och pratade också, om mera allvarliga saker och även mindre allvarliga grejer. for hem ca 23 och somnade 00.00 hah.. Idag steg jag upp 9 igen och for på träning till 10, börjar kännas som en vana! sen nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli mera så att jag kan åka till vikingahallen (ännu en gång) och spela träningsmatch mot Lidingö, vi ska krossa dom!! :D Ikväll får jag se vad som händer och imorgon är de trääääning igeeeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0