Detta fält måste fyllas i

är så förbannat trött! Sitter i sängen och anstränger mig för att hålla ögonen öppna. Sov till 12, for på jobb klockan 1 och slutade 18. Åt, for till wha och sprang så kallat coopertest (våran variant) gick så förbannat dåligt! Har försämrat men de förvånar mig inte. Men men, hade ätit precis före så hade håll hela tiden och knäet värkte men jag gjorde det i alla fall och de är de som är huvudsaken! Men nej, imorgon jobb igen -.- och LÖN! Efterlängtat? Hell yeah! men i alla fall, hade tänkt äta en skål med kellogs special K med antingen mjölk eller vaniljyoghurt och äta en knäckebröds macka som jag hade längtat efter men eftersom mamma inte har handlat de så får jag väll svälta istället. SKITDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0