tönt

Tjulululu! Har precis kommit hem från Sund och väntar på att maten ska bli klar! Har inte orkat uppdatera, hade tänkt vänta tills jag fått mitt pass (armband) meeen eftersom dom varje gång sagt, "dom kommer imorgon, så kom tillbaka då!" så har de inte blivit någon uppdatering, men IMORGON då jäävlar, då SKA jag ha de! :) I alla fall, hade träning igår som faktiskt gick bra om jag får säga de själv.. och sen for jag hem, duschade, fixade mig lite och for till wha och spelade tennis med Jonna, Arash och Daniel, haha USCH vad kass jag var... For hem vid 12 - tiden och somnade vid 1, vilket betyder att jag sov ungefär 5 timmar inatt, GÖÖÖTT. Steg med andra ord upp 6 och for på jobb till 7, näädå jag är inte alls trött, heh och inte nog med de så håller jag på och blir sjuk/förkyld.. Skulle vara så sjukt skönt och sjukanmäla mig men nej, bara 3 dagar kvar nu! Men i alla fall, långt inlägg blev det och ikväll ska jag vara med Lina, som jag inte har träffat på aplänge, typ en månad (?) kanske. Kommer bli najs, ha de gött så HÖRS VI. xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0