ANTAGEN!

Gooood dag! Idag är verkligen en bra dag även fast vädret fortfarande är grått och tråkigt(!!!) varför är de det då? Jo för idag kom brevet från AMS där det stod att jag, Tazmin har blivit antagen till mitt förstahandsval av skola!!!! :D glad? Njee, bara JÄTTEJÄTTEJÄTTEGLAD! :D det kommer att firas med gin rummy hela kvällen/natten med ginrummytanterna och mickis! ;) igår kom Kajsa hit sen och vi bakade en kladdkaka (min andra på två dagar! (y)) och kollade på 90210 innan vi lite försenat for och kollade på korp-match. Såg ett väldigt vackert mål och for hem efter en förlust för MIT, såg på ytterligare några avsnitt, Kajsa for hem och jag la mig 3... Hehe oups!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0