fullt ös

God afton! Sitter i sängen efter en lång men trevlig dag! Gårdagen var också mycket trevlig, var ute på stan efter middag med massa underbara och trevliga personer, kom hem vid 1 och gick och lade mig. Imorse vaknade jag av att Sara terroriserade min mobil. -.- så de blev bara att stiga upp.. gick i duschen och cyklade sedan till stan där vi köpte jordgubbar, vindruvor och CHIPS! satte oss i solen och stekte, vid 5 tiden bar det av hemåt för middag och sedan till Josefin där jag har spenderat mestadelen av kvällen med finfina filurer. Var även ut en sväng till backeberg för att kolla på korp-match och hittade en kundvagn påvägen som vi nyttjade. :D Aja kom precis hem och ska ta och gå och lägga mig alldeles just. Imorgon blir de picknick med melissa, sara och mickis! :) laterZzZzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0