Hemma

Då var man hemma igen efter en mycket trevlig dag/eftermiddag i sund! :) Har solat, badat (mitt första dopp på Åland!), lyssnat på musik och chillat. Riktigt skönt! Imorgon blir de nog en liten repris av idag fast åka ut tidigare, kanske med moppe och sen vara där hela dagen och laga middag och sen sova där med några till. UNDERTBART! Nu duschen och smörja in mig i after sun medans man väntar på middag och sen ikväll ska jag träffa Jonna! Later

har man kanske blivit lite brunare? (dock ser jag väldigt blek ut på bilden...!)

Kommentarer
Postat av: i i d z. [FOTO]

superfin blogg! :D

haft en bra fredag? (:



KRAM!

2011-06-11 @ 18:08:32
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0