I need something more to keep on breathing for

hejsan hoppsan! Var hos alva till lite över ett inatt och spelade gin rummy (som jag förlorade ganska stort i... men otur i spel, tur i kärlek?!!) och pratade lite. När jag sen skulle köra hem så startade inte monstret (aka moppen) så fick rulla hem den, TREVLIGT! Men som tur är så fick jag sällskap av Antonia. Kom hem, kollade på lite 90210 tills jag kom på där vid 2 tiden att jag skulle upp klockan 9 imorse för att åka på träning, meeeen tur för mig blev de ingen träning så fick sova några timmar till. Ikväll blir det träning och sedan till fanny med några flickor och baka rocky roads, förhoppningsvis ska vi lyckas denna gång!



lite bilder från när jag och denna söta filur (anka ;)) var ute och fotograferade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0