Jag vaknade så lycklig över att äntligen ha drömt

Yelåååååå! Sitter och lyssnar på lite musik och ska alldeles just dra iväg till Jonna! Hade det riktigt trevligt igår! Först for jag med mami och berta till bertas brors stuga och åt middag och pratade och så, åt grillad kyckling, potatissallad, tzatziki, bröd, sallad och såå, sen jordgubbstårta till efterrätt, MUMS! kom hem vid 7-tiden kanske, for med mickis till select och köpte chips, dipp och godis och sen kom några tjejer hit och chillade, sen for vi vidare till select (igen) och blev bjudna på french, MUMS! Hyrde även en film, trassel haha, jo att tecknad film men ändå bra! :') Så jag, alva, felicia och fanny for alltså till alva och såg på den, sen for fanny hem och vi stannade en stund och spelade rummikub och sedan vid 3 tiden for jag hem. Somnade vid 4 och vaknade vid 1 ungefär av att mammsen ringde. Men nej nu måste jag dra! TJULULULU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0