1.01.40

elååå, klockan börjar närma sig 1 och jag är rent utsagt skittrött! Men jag har haft de så förbannat trevligt ikväll med mycket skratt och fina flickor! :) Kvällen börja med att jonna, frida och fanny kom hit. Vi lagade rocky roads, eller dom blev lite underliga men ändå! sen satte vi oss ute en stund och åt de och chips och dipp och så, dock blev de så kallt så efter ett tag flyttade vi in i vardagsrummet. Sen kom alva och emma en stund också, gjorde väl inte så mycket men satt och skrattade och pratade en hel del och 10-20 över 12 for dom hem. Så plockade undan och borstade tänderna och nu ligger jag i sängen och ska sova. Imorgon blir de fixa musik till iPhonen och packa, eftersom dom har lovat regn så blir de ingen båttur. Ska försöka se om jag hinner se lite folk också eftersom jag antagligen inte kommer att hinna träffa dom på måndag, men nu sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0