Ain't no party like a mehukatti parteeey

because there ain't!

jo att! sitter i sängen, för omväxlingsskull sådär! meeen jo, vaknade halv 7 och trodde att jah hade försovit mig, kolla mobilen och såg att jag kunde sova en halvtimme till, blev dock lite längre än så men hann ändå braaa, på hk:n lagade vi vitlöksbröd, hamburgare och jordgubbstårta, vår tårta blev AWESOME. For hem vid två fast vi slutar 1, fråga inte varför för jag har faktiskt ingen aning. Sen kom Melissa hit och vi pratade lite och sen for hon och jag somnade, vilket jag inte skulle göra. men joo, åt just middag och har ätit ananas så min tunga sviider, men hur kan man motstå det liksom?! Ikväll får jag se vad som händer, detta inlägg känns väldigt onödigt och tråkigt för övrigt men de får ni stå ut med! :D HEITÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0