Because it's friiiiiiiiiday!

Och det gillar vi! Började 8 slutade 15, fick glass av Sara och detta var den sista "ordentliga" skoldagen. Eller okej, på matten lekte vi, samma på finskan, på svenskan fick vi reda på våra betyg och fick glass, samhällan frågesport, onödig dag? Men i alla fall, på tisdag åker vi!! Känns overkligt och först nu börjar resfebern komma, har massor som måste fixas känns de som och vet inte alls vad jag ska ha med mig! Panik! Men i alla fall, ikväll ska jag träffa oksman en stund i alla fall tror jag, så de ska bli kuuuul, sen imorgon ska jag på släktkalas, låtsasbrodern fyller 18 idag så. :) och sen på kvällen kanske träffa jonna och på söndag packa och åka båt om de blir bra väder, måndag åka med albanus, packa de sista, tisdag åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0