Denna staden äger vi, den är till för oss och inga andra

Heeeellooo, klocka  är 13.37 (finsk tid) nu när jag skriver detta (kommer ju dock inte vara de när jag publicerar men ändå! Bara lite roligt sådär. Idag är en GLAD dag, nej men helt okej :D Får behålla min 9 i fysik men sänker till 8 i matte så är sur på YVIZ nu, men däremot höjer jag i hk till 10!!!! :D Trodde jag skulle sänka till 8 och så sa hon att hon höjer mig till 10, GUD VAD JAG BLEV GLAAAD! :DD:D men att jo ändå, igårkväll kom antonia hit, vi gjorde inte så mycket, kollade på tv, pratade, chilla och hon hjälpte mig klippa till ett par shorts av ett par av mamsens gamla byxor. De blev fiiint tycker jag i alla fall och kommer nog använda dom flitigt i både Nice och sen här i sommar. :) Nu ska jag lyssna på mina 20 minuter på spotify och sen sörja lite till när tiden gått ut! Men slänger in något inlägg sen senare igen! LATER

(Hur lyckas jag alltid skriva så långa inlägg?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0