Sick and tired

Orkade inte skriva något igår, men var i skolan först och somnade på soffan sen, sov till 8 ungefär och var vaken i någon timme. Vid 10 gick jag och lade mig i sängen och somnade igen, vaknade dock av min broder som spelade hög musik och kunde inte somna förrän vid halv 1... Gött! Imorse vaknade jag vid 8 och gick i duschen, klädde på mig och märkte att jag började bli lite sen. Fick lite panik och sprang ut och skulle köra iväg till träningsverket där vi skulle ha bodycombat, meeeen såklart ville inte moppen starta så mamma fick komma och skjutsa dit mig. Kom lite sent men de gjorde inte så mycket eftersom jag ändå bara skulle kolla på pga min förkylning. Sen till skolan och sen och rida! Skitroligt haha och jag var ju typ PRO på de ;) kom upp utan hjälp och galopperade (a) sen slutade jag vid 1 och fick åka med Elin i hennes moppebil/köra den. Men men, nu ska jag försöka att inte få panik över askmolnet och hoppas på att de bara ska försvinna så att de inte drabbar oss. Det är ju bara en vecka tills vi ååker så, borde kanske börja packa lite :D aja långt inlägg, hoppas ni överlever! Laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0