FREDAG

Hallådär! sitter i sängen med handuken på huvudet! Geografiprovet gick ju som väntat kan man säga.. For i alla fall till stan efter det och åt lunch med Linnéa och Ulrike på den nya restaurangen, riktigt gott fast saknar nog ändå Nikolaj! :( Sen vid 12 for jag tillbaka till skolan på LÄR och efter det slutade jag. For till stan en sväng och hämtade ut skolfotona, ganska nöjd med de ändå, och efter det for jag och Jeremiah hem till mig och bakade ut pepparkakor, eller försökte i alla fall... Gick inge vidare så han gick och la sig medan jag envisades. Fick ihop en plåt innan jag dampa ihjäl och lämnade resten av degen. Klockan 6 var det träning, fick in ansatsstegen och en riktigt fin smash så är nöjd. Hoppas det håller i sig tills på söndag då vi har match bara. Sen nu efter träning så har jag bara duschat och nu kom Linnéa och Josefin som jag ska spendera min fredagskväll med. HEJS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0