Gästblogg

Hej hopp, nu ska jag (Jerre) skriva lite för det är så roligt:)
Idag vakna jag bredvid en konstig människa, eller hon låg på golvet... Men i alla fall efter en sen frukost drog vi ut en stund i fina vädret och det var ju najs, finns inte mycket som är roligt med Åland och man kanske klagar mycket över det, men det går fan inte att klaga på naturen, riktigt fint. Efter det var jag hem en stund. Efter mat, dusch och extremt slöseri med fritid stack jag till Tazmin igen. Vi spendera kvällen med Hanna som var mera intresserad av sin iPhone 4s... Men jag förstår henne på sätt och vis, och ingen dog då tv:n fanns till förfogande plus att vår vän provperioden hänger över axeln och skrattar åt oss. Känner att det kan gå lite hur som helst, har ingen ork men jag fick ju lite gjort ikväll. Nej nu ska jag avrunda det här ointressanta inlägget med att säga godnatt.
Måste bara, för han är så sjukt bra. Man kan inte annat än bli taggad av att se han spela, och btw så är jag så stört pepp på fotboll just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0