helgen

Shuu, har haft en underbar helg! Hade det riktigt mysigt med mina favoritflickor hos Linnéa i fredags. Satt och pratade och hade tända ljus och så. Var hemma vid 12 ungefär då jag packade snabbt och hoppade sedan i säng. Halv 7 ringde klockan och då var det dags att stiga upp. For till St1 och sedan med båten till Sverige. Spelade match, förlorade dock 3-0.. Hade även feber så fick bara spela ett set. Kom hem med tidiga färjan, med andra ord vid 18-tiden. Åt och sen kom Jeremiah till mig och sedan for vi + mickis och Josefin till alva och spelade alfapet. Kom hem vid 23 så ändå ganska tidigt. Kollade lite på tv och sedan somnade jag och Jeremiah. Vaknade vid 1 kanske och har inte gjort så mycket idag. Ska alldeles just fara på Paranormal Activity med Josefin, kommer DÖÖÖÖ! Uppdaterar senare om jag överlever. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0