Kissemiss av Jerre

Hehe, blograpern inom mig hitta fram igen. Idag vaknade jag o sötsaken vid 11, eller vi somna om så vakna 20 i 12. Det var inte så bra för jag skulle jobba 12 (Y). Hur som haver så for jag iväg o lämnade den varma sköna sängen för att sitta och göra ingenting. Bara 2 timmar så det var ju lugnt, men skulle inte orkat egentligen. Ska sluta klaga och gå vidare. Idag käkade vi lillajul middag men min galna familj, stackars Tazmin men jag tror inte hon fick bestående men, eller?


Maten var god och det var även sällskapet, för det slutar alltid med att vi sitter och jävlas med varandra, och det blir ju då en och annan rolig kommentar som man sitter och garvar åt :) Från middagen så for jag vidare till adlon och träffade Rezgar (som är hemma från sin eurotrip nu!) och Nicobre. Satt och snackade om livet... alltså om random skit och kikade på lite fotis.

T och jag har kollat på modern family nu ikväll och måste bara säga att det är en riktigt skön serie. Diggar den så jävla hårt :) Förlåt för att ni måste tåla mina dåliga inlägg, så nu säger jag tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Antonia

hälsa jerre att han borde uppdatera oftare på din blogg, det är kul att läsa =D

2011-11-27 @ 12:36:06
URL: http://aantoniaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0