Pluggis

Träningen gick helt okej, for hem och duscha och åt efter den och sedan var planerna att börja plugga. Gjorde jag det? Ni som gissade på nej har fullkomligt rätt! Började möblera om och städa upp i rummet istället. Kanske inte det smartaste med tanke på att jag har psykologiprov imorgon klockan 09.00 men fint blev det i alla fall! Och mycket mysigare och trevligare att plugga i. Har till och med gjort så att mitt skrivbord inte längre är min garderob utan numera ett skrivbord där jag har dator + högtalare och kan sitta och plugga om jag vill med för den delen. Tog kanske en timme och efter det har jag pluggat som en dåre. Är lite smått nervös för skulle vilja få bra i denna kurs men får väl se hur det går helt enkelt! Nu ska jag ta och läsa igenom häftet en eller två gånger till och sedan sova så jag orkar skriva imorgon också. Tänkte bara ta och slänga in ett (kort var det menat) inlägg för att säga att jag lever! Snart är provperioden över tack och lov. Godnatt, sov sött!
GAAAALEN bild på mina franskisar! Även denna är Lauras :)

Kommentarer
Postat av: Melli

Saknardet!saknardet!saknardet!

2011-11-25 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0