Bloggrape!

Heeeej, nu vart tazmin bloggraped av mig ----> Jerre ( hurra! :D )
Vet inte om det finns nåt som kallas bloggrape men orka inte med o bara skriva "gästblogg"... jättetråkigt. Iaf så är det här historiskt för jag har aldrig gästbloggat/bloggrapeat någon förut :) I shall do my best!
Vi vaknade idag vid cirkus 12 (11 om man kommit ihåg att vrida tillbaka klockan 1 timme) och då kika vi lite på Da vinci koden. Det gick inge bra för det va jobbigt o hänga med utan text o så va det så att båda har lite mkt o göra idag. Så vi lämna den efter halva o käka frukost.
Nu så har Tazmin varit lite suuuur för Melissa vill inga svara i sin telefon :) O hon skulle behöva svara nu faktiskt, för snart så kommer flickor hit :O o Melissa e en av dom som ska komma. Då ska väl jag dra hem o (försöka) ta tag i mitt liv o göra läxor. Men kommer antagligen fastna vid datorn med en bra serie.

Nu ska ni inte behöva plågas mer av mitt tråkiga inlägg så ha det gott :) ... O melissa svara!
// Jerre AKA JB

Bjuder er på en väldigt söt bild oxå :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0