Blogg.se in my ...

Hola! Har dampat på blogg.se s app eftersom det inte har funkat att skriva inlägg. Har inte heller varit inne på datorn så därav ingen uppdatering. Är nu inne på safari på mobilen men de är så sjukt jobbigt att skriva inlägg här (hatar när de failar, vilket de precis gjorde så är andra gången jag skriver detta...!) hade iaf en mycket skön dag idag, 09.35-12.45. Underbart! Nu blir det att börja packa samtidigt som jag tänker lyssna på Titanium - David Guetta ft Sia. Gillar förövrigt att jag inte ens har plockat fram någon resväska än eller börjat skriva en packningslista och vi far imorgon! Smidigt och typiskt mig.. I alla fall, dags att jag börjar nu så att jag hinner innan träningen! Efter måste jag hinna skriva min uppsats i hälsa och fixa musik till mobilen samtidigt som jag packar de sista och är med Jeremiah, kan bli tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0