Feeling good!

Godmoooorgon! Vaknade för cirka en halvtimme sen, har hunnit vara i duschen och klä på mig och håller nu på och sminkar mig och så. For på mötet igår. De slutade vid 8 och efter det kom Jeremiah och hämtade mig. Vi for en sväng via unga band och pratade lite med Josefin och Ulrike innan vi for hem till honom där vi kollade på Idol med hans familj. La oss i sängen i pausen och somnade båda två! Vaknade vid halv 1 och då kom mami och hämtade mig. Tvättade ansiktet och somnade sedan direkt. Har varit en lång skolvecka så de var mycket skönt att få sova! Idag blir far jag kanske och kollar volleyboll och så och ikväll tror jag jag hänger med mina fina vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0