glaader!

Hallådär! Sitter i sängen och ska precis ta och byta om och sedan fara iväg till Jomala för träning! Vaknade i tid imorse och kom inte försent, hade en lektion psykologi och sen fick vi veta att hälsan hade blivit inställd eftersom vi inte hade någon lärare så blev dubbelhål istället för en timme. For med Frida till Linnea och Malin och for sen till Wirrans och åt lunch. For tillbaka till skolan och hade en timme lär där vi hade it hehe, SKOOOJ, fast nä. Slutade 20 över två och for hem med jeremiah och har bara legat och kollat på film och myst. Han åker till Estland ikväll/natt så kommer sakna honom! Men men, så är det! Efter träningen far jag till tvillingarna dit även andra fina flickor kommer och imorgon hemmamatch. På onsdag far jag till LONDON! LÄNGTAR!! :D

Kommentarer
Postat av: Antonia

Vad söt du är gummsan!!



men nu får du faktiskt ta och ändra design eller något? irriterande när dina bilder tar i den blåa texten på sidan :) hihi puss.

2011-10-09 @ 13:06:30
URL: http://aantoniaa.webblogg.se/
Postat av: tazmin till antonia

Tack sötnos! :>

heheh, jag veeet! :( men jag är kass på att fixa design (A) :D

2011-10-09 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0