Påväg hem

Sitter på båten påväg hem nu. Har haft ett underbar tid i London med massor av shopping. Var första gången jag var där så blev även och kolla lite sevärdheter, dock inte på nära håll. Råkade även se en kändis igår av slump. Vi skulle gå och äta på en restaurang vid leicester square när vi såg att de var en röd matta utfälld och en massa fotografer. Fattade ingenting vad som skulle hända där och sedan när jag kollade på skylten ovanför såg jag att de skulle vara någon bio med Hugh Jackman och bröt ut att de kanske var han som skulle komma. Hungriga och trötta som vi var orkade vi inte stå där i alla fall så vi gick och åt. När vi sedan hade ätit klart och tänkte gå till ben and jerry's kafét bredvid så stod den ack så snygga (!) Hugh Jackman där på röda mattan! Försökte ta några bilder men de blev dessvärre inge bra.

Efter det gick vi och åt världens godaste glass på häagen dazs, helt sjuuuukt gott! Jaja, kan ju inte skriva allt i ett inlägg så slutar här. Nu kommer uppdateringen bli bättre igen nu när jag är hemma igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0