torsk

Goooooood afton(natt?)! sitter och kollar på tv lite smått medan jag väntar på att Jeremiah ska komma hit så att jag får gå och sova någon gång. :) Var på open by night igår en stund, kollade på när dunder dansade och pratade lite med folk och gick bara runt en liten stund innan jag drog hem igen. For iväg med morgonfärjan imorse så fick stiga upp typ 20 över 6 så är något trött nu! Spelade match, torskade 3-0 i set men de var första matchen med nya laget och nya positioner så ska inte säga så mycket. Vi spelade ändå rätt okej och målet var inte att vinna denna match. Hur som helst, Mickis, Jonna, Sara, Emma och Alva kom hit ikväll och spelade lite och snicksnackade och så så kan väl säga att jag har haft en mycket trevlig helg! Nu tänker jag bädda ner mig under täcket och vila ögonen en stund. heh. Sov så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0