Trés bien!

Tjuuu, det var ett tag sen sist må jag säga! Har i alla fall haft en toppen helg.

Fredag: började jag åtta med psykologi, efter det håltimme då jag for hem med Jeremiah och lagade lunch. For tillbaka till skolan och hade hälsa och slutade sedan ett. For hem med Ulrike och Linnéa och chillade bara och sedan klockan sex for jag på träning. Efter det kom Ulli och Josse hit, vi kollade på Idol och sedan vid 12-tiden for jag till Jeremiah och sov där.

Lördag: for och kollade på match med Jonna, Ulli, Linnéa, Josse och Alva en stund med. Sedan hem och chillade här en stund med Jerre, Linnéa och Jonna. Vid 5 for jag och J till Dinos och åt med hans familj, oxfilé, sjuuuuukt gott! Sen hem och fixade mig och sedan drog vi till Järsö på Darnemo's 18-års fest. (Har dock inga bilder på hur jag såg ut men hade en röd klänning från New Look, röda läppar och bara converse, får väl se om jag fastnat på någon bild på facebook!) Kom hem ganska tidigt ändå för att J skulle fara till Swe idag men ändå.
Har nog haft en riktigt trevlig helg och nu ska jag ut och jogga med Josse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0