Godmooooorgooooon

Hejsan hoppsan! Ligger i sängen och chillar och ska precis ta och klä på mig och fixa mig innan jag drar till skolan. Har ej hunnit uppdatera/inte haft tillgång till datorn så att ja, men i alla fall nu blev de mobilblogg :) hade de riktigt trevligt i sund i helgen, badade bastu, simmade(!!) (kallt må jag säga)var och hälsade på djuren hos min moster och vandrade runt lite, bland annat upp på byberget, sköönt! Igår började jag klockan 12, mycket trevligt, och sedan drog jag och Jeremiah till mig och bakade och sedan på träning, fys + bollpass. Imorgon sker en liten förändring hehe, får se om jag lever eller inte sen.. (: och på lördag har vi bortamatch! usch vad roligt! :D men nu bråttom bråttom! Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0