long time, no see

Herre vad länge sen de var man skrev här, ursäkta mig för det, har inte hunnit eller kommit ihåg.. Men kan inte klaga, klarar mig inte om jag inte har något att göra hela tiden. Dock skulle de kunna vara mindre läxor och mera av de roliga, men jag ska som sagt inte klaga! Är ganska nöjd med mitt liv just nu. :) Igår var första inomhusträningen på LÄNGE, helt underbar känsla att äntligen få börja med det igen, blir så jäkla lycklig av att spela volleyboll, och med laget också! :) Sen efter det så var det lagfest. Helt underbart det med, lagade först middag och sen var det lekar som stod på schemat, så fruktansvärt roligt hade jag! Ikväll blir det att dra till Alva och sen till Cia en sväng i thiink. Var ut och gick med Hanna också, eller la oss vid hamnen på marken och snacka, hahah, några turister kom och frågade "Are you okay?" haha, aja vi är lite knäppa, inget man kan göra åt de ;) Ikväll får jag träffa jerre också, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0