Biologiinlämningsuppgifter

Goddag! Sov sjukt dåligt inatt. Gick och la mig vid halv 2 men kunde inte somna på kanske en timme. Vaknade sedan vid 7 imorse av att jag hade så fruktansvärt ont i magen och min höft. Usch alltså. Gick upp och tog en panadol och somnade sedan om igen efter en stund. Mina planer på att stiga upp tidigt sket sig alltså. Steg upp vid 12 kanske när J kom och väckte mig. Vi drog till stan en sväng bland annat till biblioteket och lånade böcker till skolan. Nu har jag precis ätir frukost så ska försöka göra biologiinlämningsuppgifter och sedan börja läsa på min bok som jag ska ha klar tills på måndag. Det är NICE! Ikväll far jag kanske till Hanna och myser.
Lite gladare nu än i morse! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0