Första dagen efter lovet började ju bra.....

Första dagen tillbaka i skolan började på värsta (eller kanske bästa?) möjliga sättet, nämligen med att jag försov mig. Skulle ha börjat åtta men då låg jag fortfarande i sängen och sussade så sött. Kom till skolan halv 10 och skrev bokrecension, hade matte och sedan hål innan engelskan. Helt okej dag ändå men kan ju berätta att det känns att börja skolan igen, och inte på ett bra sätt heller.. Hur som helst, nu har jag precis kommit hem och ska väl snart äta, så fort som någon orkar laga mat och efter det tror jag att jag far till gymmet en sväng. Måste även göra läxor, usch. Aja, skönt med rutiner i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0